ساخت اسم

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

رویا و هدف در نتورک مارکتینگ:
بازديد : 2731

رویا و هدف در نتورک مارکتینگ:

 

 

مردم اغلب از بی وقتی شکایت می کنند در حالی که مشکل اصلی آنها بی هدفی است .نتورک مارکتینگ صنعتی است که می توانید با سعی و تلاش به تمام اهدافتان برسید و جزءمحدود افراد دولتمند شوید. فقط زمانی که شما رویایی در سر دارید زندگی شما معنی پیدا می کند .اگر شما رویاهایتان را پیدا کنید و بهای لازم برای دست یابی به آنها را بپردازید هر چیزی امکان پذیر است. از واقعیتهای زندگی فرار نکنید و تسلیم خواسته های جامعه نشوید.

افراد زیادی هستند که رویاهای زیادی دارند اما به هیچ کدام از آنها نمی رسند چرا که زمان را بهانه می کنند و می گویند :مهم نیست سال بعد به رویاهایم میرسم و هیچ وقت به آنها نمی رسند از رویاهایتان صحبت کنید بگذارید مردم بخندند مگر چه شده ؟اجازه ندهید مردم اطرافتان شما را از آنچه می خواهید باز دارند .آری به گونه ای دیگر هم میتوان زیست .نگذارید افرادی که دور و برتان هستند به جایتان تصمیم بگیرند .به آنها می گوییم دزدان رویا.در هر سنی هستی می توانی به رویاها و اهدافت برسی چون تمام دنیا برای ما انسانها ساخته شده است .زندگی زیباست .با خودتان رو راست باشید ریشه تمام مشکلات من کجاست؟پول نیست؟پول, پول؟شما باید اشتیاق پولدار شدن را داشته باشید .زمانی که پول ندارید شاد بودن سخت است چرا که از طرفی پول با شادی ارتباط دارد .مهم نیست گذشته ات چگونه بوده از حالا به بعد می توانی آینده ات را خودت شکل بدهی و کنترل زندگیت را به دست بگیری.

مردم تلاش می کنند ساعت بیشتری کار می کنند دو یا سه شغل دارند ولی باز باید تا آخر عمر کار کنند چون مسیرشان اشتباه است. نمیتوان یک شبه ثروتمند شد اما می توان مسیر زندگی را یک شبه تغییر داد .در دنیای بیرون فرصتهای بی شماری وجود دارد .ما در زمانی هستیم که سرمایه گذاری و کار آفرینی به مفهوم تجارت سنتی نیست که شما مجبور باشید میلیونها تومان  برای تاسیس شرکت یا رستورانی سرمایه گذاری کنید امروزه به طور متوسط مجموعه ای از فرصتهای تجاری در اختیارتان قرار دارد و می توانید تجارتی را شروع کنید که خودتان رئیس باشید.اینترنت و صنعت بازاریابی شبکه ای طرحی نوین در عرصه تجارت و قدرتمند ترین و موثرترین سیستم جهان می باشد که به شما کمک می کند بازهم میگویم با سعی و تلاش خود به آرزو و اهدافتان برسید و من الان دارم از زندگیم لذت میبرم اگه من توانستم مطمئنا شما خیلی بهتر از من می توانید .

کجا بودنت مهم نیست ,اهل و به جا بودنت مهم است ,منطقه زندگیت مهم نیست منطق زندگیت مهم است ؛گذشته زندگیت مهم نیست امروزت مهم است که چه گذشته ای برای فردایت می سازی.


برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف